Tărie


scris de în

9 comentarii

Să fiu tare, să fiu dură? Mda, cam aşa se cere pe bloguri: să fii invulnerabil(ă). Simt nevoia să dau o raită prin blogurile bune pe care le-am văduvit de prezenţa  mea în ultimele două săptămâni, cel puţin . Nu ştiu dacă  ele îmi duc dorul, dar eu lor certamente da.( Ei bine, uite, n-am putut fi dură, v-am scris ce simt...)

După cum insinuam mai zilele trecute, diseară  sunt gazda unui eveniment mare. N-am voie s-o dau în bară, ştiu. Mi se spune că sunt prea exigentă. Degeaba, cred în continuare că dumnezeirea stă în detalii. Înţeleg că sună prea franţuzeşte, prea snob.

Şi după ce totul se va încheia, după ce obligaţia-mi de gazdă se va termina-că va fi fost  ,,foarte bine,'' că va fi fost numai ,,binişor''-, am să  cer cu tărie: ,,o tărie!''.

9 comentarii

Tu ce crezi?