Marin Mălaicu-Hondrari la Arad, în lectura Alinei Danciu


scris de în

4 comentarii


 
Eram datoare cu aceste fotografii. Iată, în fine, o parte din ele. Pe scurt: în 18 noiembrie, MMH a fost invitatul meu la Cărtureşti Arad, dorind să-l fac cunoscut unor mai noi cititori ai săi. Întâlnirea a fost agreabilă pentru autor, care s-a arătat plăcut impresionat de găzduirea noastră, şi deopotrivă pentru publicul care l-a ascultat.  Unul dintre momentele cele mai plăcute a fost atunci  când Marin mi-a spus entuziast cât de frumos i-a recitat actriţa Alina Danciu poemele( vezi foto1). În fapt, Marin sper să confirme că nu putea să fie decât foarte bine la Arad, unde a avut trei provocări feminine( el, care scrie despre zborul femeilor,, pe deasupra bărbaţilor,''... păi, nu?) tot una şi una: a mea, a Alinei, precum şi a Liei Faur, poeta solară care a venit special în public în acea seară. Ar mai fi de spus că în ultima fotografie am dovada vie că poeţii  Lia Faur şi Marin Mălaicu-Hondrari s-au întâlnit prima oară, pe viu, la ,,masa mea''. A fost ceva inedit şi minunat deopotrivă şi mă mândresc cu această prilejuire&,,aranjare a ploilor''.

4 comentarii

Tu ce crezi?